Zakupowe nowinki

Każda osoba, niekoniecznie mająca w jakikolwiek sposób do czynienia z dziećmi, przyzna, 
że "gadżetów" dziecięcych jest we wszystkich sklepach ogrom! Milion różnych artykułów,
ubranek, zabawek etc. Ja kupując rzeczy dla siebie nigdy nie byłam łowcą okazji
i super ekstra wyprzedaży, w tych sprawach idę raczej na łatwiznę - widzę coś co mi się podoba = kupuję. Szykując wyprawkę dla Amelki ciężko było jednak ogarnąć te wszystkie rzeczy... W tym przypadku prawie wszystko kupowałam jednak przez internet, no ale wiadomo, że tu aż roi się od tego typu stron dziecięcych. Zaczęło się więc przeszukiwanie, która z nich tak naprawdę warta jest uwagi...
W tym czasie poszukiwań znalazłam wiele stron, na których na pewno pozostanę dłuższy czas. Dotyczy to zarówno stron z ubraniami, różnymi niezbędnymi artykułami dla dzieci, ale nie tylko... Niektóre są na pewno bardziej znane, tylko może wcześniej zbytnio nie zwracałam na nie uwagi, a część to z nich to całkiem dla mnie nowe miejsca, na które trafiłam przez przypadek, a teraz mogę je zaliczyć do moich Number One! Polecam zwrócić uwagę na te stronki nie tylko mamom (!), bo w wielu przypadkach każdy może znaleźć tam coś wartego uwagi ツ.

1. Next - Nie przez przypadek umieściłam ten sklep na pierwszym miejscu. Przepiękne ubranka, świetna jakość, ceny może nie należą do najniższych, ale często pojawiają się wyprzedaże, na których można kupić rzeczy za grosze, nawet w 5cio pakach. A i bez nich niektóre rzeczy są tak unikatowe, że po prostu JAK ICH NIE KUPIĆ?! :D

2. Kappahl - To jest w ogóle dla mnie hit. Chodząc po galeriach chyba nigdy (serio!) nie weszłam do tego sklepu... Jeden z pierwszych prezentów ubrankowych, jakie nasza Młoda dostała siedząc jeszcze wygodnie w brzuchu, był właśnie zestaw ubranek z Kappahla. I od tej pory zaczęła się moja miłość do tego sklepu. Mają tak genialne wzory na ciuszkach, że wchodząc na dział dziecięcy, a dokładniej mój ukochany Newbie..to nie wiem, w którą stronę spojrzeć, bo najchętniej wzięłabym wszystko! No ale...ceny również mają powalające :D Chociaż warto, bo jakość też jest super. Na szczęście często trafiają się jakieś wyprzedaże, albo coś w stylu 3 rzeczy za 2 - nigdy nie odpuszczam takiej okazji. :D 

3. Mój najnowszy, ale jeszcze niesprawdzony newsik - Ilovemilk. Mega oryginalne ubranka,
a najbardziej urzekły mnie zestawy dla mam i dzieciaczków, można kupić to samo w wersji mama i  junior :D To w najbliższym czasie mam zamiar przetestować. 

4. Tata robi książki - Sklep z dużym wyborem świetnych książeczek dla dzieci w różnym wieku, a chyba też dla rodziców. Mamy z tego źródła na razie trzy rodzaje edukacyjnych książeczek i czarno białych plansz z elementami o innych kolorach. Pierwsza z  nich jest teoretycznie dla niemowląt od 6 tygodnia, Amelka mając 4 tygodnie już potrafiła bardzo długo skupić wzrok na tych obrazkach i wyglądała na ogromnie zainteresowaną :D Naprawdę świetna sprawa. Pomijając już naszego Bejbika, na prezent dla kogoś innego to będzie mój numer jeden (no i oczywiście pampersy, to zawsze się przyda :D). 

5. I jeszcze z takich najświeższych odkryć Nietuzinkowo - rzeczy dla dziecka, dla domu, kocyki, poduszki, gryzaki, maskotki, dekoracje do pokoików, wszyyyystko w jednym miejscu i bardzo przyjemne ceny, a można ogarnąć wiele rzeczy z jednego źródła. 


... poza tym chyba każdego dnia coś nowego przykuwa moją uwagę, ale gdybym miała wszystko kupować to chodziłabym w dziurawych skarpetkach. Trzeba zachować jeszcze trochę zdrowego rozsądku w tym dziecięcym szaleństwie :).

Brak komentarzy:

Zostaw komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.